نمایشگاه فولاد روسیه در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه فولاد روسیه در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

این بار نمایشگاه صنعت فولاد روسیه با حدود 30 درصد رشد، در متراژی گسترده‌تر و با حضور تعداد غرفه‌دار و بازدیدکننده بیشتر در مرکز نمایشگاهی مسکو برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت فولاد و متالورژی روسیه از 8 الی 11 آبان برقرار خواهد بود. با توجه به پتانسیل قابل توجه روسیه در تولید فولاد و صادرات محصولات فولادی و همچنین افزایش مصرف صنایع مختلف از این ماده ارزشمند، این نمایشگاه به شکل سالانه با هدف ارتقا سهم بازار جهانی در روسیه و شکل‌گیری ارتباطات تجاری بین شرکت‌های روسی و دیگر فعالان حوزه فولاد برنامه‌ریزی می‌شود.

حمایت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی از این رویداد، باعث شده تا همه ساله تعداد زیادی از مهره‌های کلیدی صنعت فولاد در آن حضور داشته و آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.

دسته بندی فرآورده‌های نمایشگاه فولاد روسیه

این رویداد بین‌المللی دسته‌بندی آهن و فولاد، فلزات غیرآهنی، انواع محصولات و مشتقات فولادی نظیر طناب و بست، حمل‌ونقل و انبارداری محصولات فولادی، صنایع معدنی، فرآوری و خمش و جوشکاری، ساخت انواع آلیاژهای فولادی، بازیافت محصولات فولادی، ماشین‌آلات و تجهیزات فنی، تدارکات راه‌آهن و کشتیرانی در جابجایی محصولات فولادی و مواد خام مرتبط با این صنعت را پوشش خواهد داد.

با درنظرگرفتن تمامی این توضیحات، از طریق ثبت نام نمایشگاهی و خدمات تور نمایشگاهی نمایشگاه فولاد روسیه اطلاعات خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود و به این طریق، از فرصت‌های موجود در این رویداد بهره‌مند شوید.

همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی از جزئیات این رویداد، صفحه نمایشگاه فولاد و متالورژی روسیه مسکو را مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

توسعه صنعت لوازم خانگی با برپایی نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران

1403/07/07

مطالعه 2 دقیقه

مشاهده اخبار

نشست هم‌اندیشی در راستای برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران

1403/05/30

مطالعه 2 دقیقه

مشاهده اخبار

جلسه برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی حول محور نمایشگاه پلاستیک تهران

1403/05/30

مطالعه 2 دقیقه

مشاهده اخبار

دیدگاه خود را بنویسید