توسعه صنعت لوازم خانگی با برپایی نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران

توسعه صنعت لوازم خانگی با برپایی نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران

نمایشگاه خانه و آشپرخانه تهران اهداف زیادی را دنبال می‌کند که توسعه این صنعت، بهبود تولیدات و رقابت‌پذیری محصولات و افزایش صادرات از جمله این اهداف است. ارگان‌ها و تشکل‌های مطرح بسیاری در کشور سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد دارند و برنامه‌ریزی‌های لازم را به انجام می‌رسانند.

نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران؛ گامی در توسعه صنعت لوازم خانگی

به کمک برنامه‌ریزی و برگزاری نمایشگاه‌های لوازم خانگی در کشور، توسعه تولید و صادرات ایران در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه بهبود قابل توجهی خواهد یافت. در این راستا، نمایشگاه لوازم خانه و آشپزخانه تهران در تاریخ 8 الی 11 آذر ماه سال جاری با حضور تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مطرح داخلی و غرفه‌داران و بازدیدکنندگانی از کشورهای مختلف همسایه و منطقه در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برای اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر این رویداد بین‌المللی، در تاریخ 5 مهر ماه جلسه‌ای متشکل از اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط با این حوزه برقرار شد که در آن به بحث و تبادل نظر حول محور جزئیات برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران مشغول شدند. در طی این جلسه بررسی‌های لازم در مورد موضوعات مختلفی همچون حضور پرشور و پررنگ غرفه‌داران، بازدیدکنندگان و خریداران و جزئیات محل برگزاری انجام گرفت. مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب در کلانشهر تهران، دسترسی به امکانات رفاهی و حمل‌ونقلی و همچنین فضای گسترده از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

چنانچه شما نیز به افزایش فروش، گسترش بازاریابی و استفاده از امکانات عالی این نمایشگاه علاقه‌مندید، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی و رزرو غرفه از صفحه رسمی نمایشگاه لوازم خانه و آشپزخانه تهران بازدید کنید و یا با شماره 02174391100 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

نشست هم‌اندیشی در راستای برگزاری نمایشگاه خانه و آشپزخانه تهران

1403/05/30

مطالعه 2 دقیقه

جلسه برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی حول محور نمایشگاه پلاستیک تهران

1403/05/30

مطالعه 2 دقیقه

تاثیر نمایشگاه لوازم خانگی عراق بر بازار خاورمیانه و ایران

1403/05/13

مطالعه 2 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید