جزئیات نمایشگاه بین المللی خانه و آشپزخانه (لوازم خانگی) تهران

جزئیات نمایشگاه بین المللی خانه و آشپزخانه (لوازم خانگی) تهران

نمایشگاه بین المللی خانه و آشپزخانه تهران با موضوعیت ارائه آخرین دستاوردها در حوزه لوازم و تجهیزات خانگی و منزل در پیشرفته‌ترین مرکز نمایشگاهی خاورمیانه (شهر آفتاب) برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه متشکل از 6 بخش اصلی شامل لوازم خانه و آشپزخانه، الیاف و منسوجات خانگی و کالای خواب، لوازم تزئینی و دکوری، لوازم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان و سرویس خواب و انواع کفپوش و دیوارپوش و پارکت خواهد بود. لازم به ذکر است که چندین بخش دیگر نیز در این نمایشگاه حضور دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هریک از این بخش‌ها، می‌توانید به صفحه نمایشگاه لوازم خانه و آشپزخانه تهران مراجعه کنید.

این رویداد با حمایت برخی انجمن‌ها و اتحادیه‌ها و همچنین شهرداری تهران در فضای 35 هزار مترمربعی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد گردهم‌آوردن صنعتگران، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان اقلام لوازم خانگی و بهبود چرخه تولید و افزایش صادرات در این حوزه است. حضور بازدیدکنندگانی از کشورهای همسایه و دیگر کشورها، این فرصت را در اختیار غرفه‌داران قرار خواهد داد تا به بازارهای بین‌المللی نیز وارد شوند.

با توجه به تبلیغات گسترده این نمایشگاه در فضای رسانه‌ای و میدانی، پیش‌بینی می‌شود که استقبال از این دوره نمایشگاه بسیار وسیع و چشمگیر باشد.

تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها عبارت‌اند از:

  • بیش از 100 بیلبورد و استرابورد در سطح تهران
  • همکاری با رسانه‌های ملی
  • نشر در شبکه‌های اجتماعی تخصصی و عمومی برای جذب بازدیدکنندگان داخلی و خارجی
  • پوشش خبری گسترده حین برگزاری نمایشگاه
  • همکاری با رایزنان اقتصادی کشورهای منطقه
  • ارسال پیامک انبوه به متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه

علاقه‌مندان به ثبت نام و حضور در نمایشگاه لوازم خانه و آشپزخانه تهران (لوازم خانه و منزل) جهت ارائه محصولات و دستاوردهای خود، از طریق لینک ارائه‌شده اقدام به انجام پیش ‌ثبت نام کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار، ساعت برگزاری و زمان برگزاری با شماره 02174391100 تماس گرفته و یا به صفحه نمایشگاه خانه و آشپزخانه (لوازم خانگی) تهران مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

در نمایشگاه صنعت ساختمان عراق اربیل چه محصولاتی ارائه می‌شود؟

1403/05/04

مطالعه در 2 دقیقه

نمایشگاه فولاد روسیه در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

1403/04/23

مطالعه 2 دقیقه

نمایشگاه مواد غذایی ترکیه و شرایط حضور در آن

1403/03/07

مطالعه در 2 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید