نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستینمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهینمایشگاه بین المللی تجهیزات دندان پزشکینمایشگاه بین المللی سلامتنمایشگاه بین المللی صنعت پزشکینمایشگاه بین المللی نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات پزشکی

1398/02/31

شروع نمایشگاه

1399/03/04

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل از 31 اردیبشهت الی 3 خرداد 1398 در نمایشگاه بین المللی سائو پائولو انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل از 31 اردیبشهت الی 3 خرداد 1398 در نمایشگاه بین المللی سائو پائولو انجام خواهد شد.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل (Hospitalar) کاملترین و تخصصی ترین نمایشگاه مراقبت های بهداشتی در برزیل و آمریکای لاتین است. نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل به عنوان جایگاهی برای نمایش فناوری های بیمارستانی شناخته شده است هرچند که فرصت بسیار مناسبی برای بازدید از محصولات و خدمات و به روز شدن در زمینه تجهیزات و ابزار بیمارستان ها، کلینیک ها و آزمایشگاه ها نیز می باشد.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل از پیچیده ترین تکنولوژی های مدرن پزشکی تا کابردی ترین تجهیزات این حوزه را همواره با راهکارهای محلی و کمتر پیشرفته، با طیف متنوعی از قیمت ها و کیفیتها در خود به نمایش می گذارد. نمایشگاه تجهیزات و فناوری های بیمارستان برزیل ، نمایشگاهی چند بخشی است که ١.٢٥٠ غرفه دار برزیلی و بین المللی در آن محصولات و خدمات خود را عرضه می کنند و با مشتری های بالقوه و فعلی خود در بازار دیدار می کنند.

هزاران آیتم و ابزاری که در بخش مراقبت های بهداشتی و سلامتی استفاده می شوند را می توان در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل یافت. در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل بازدیدکنندگان نیز می توانند با جزیئات برنامه کاربردی و جزیئات فنی همه آیتمها، در ارتباط مستقیم با تامین کنندگان آنها آشنا شوند.

حضور بازدیدکنندگان بین المللی از بیش از ٥٩ کشور دنیا در این نمایشگاه افزایش یافته است. شمار قابل توجه بازدیدکنندگان از کشورهای آمریکای لاتین نشان دهنده آن است که بازار محصولات پزشکی این منطقه به نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل به عنوان منبعی از تامین کنندگان این صنعت نگاه می کنند.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل

محصولات کاملترین نمایشگاه محصولات صنعت پزشکی در آمریکا لاتین HOSPITALAR

  • فناوری های پزشکی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • اوراژانس و حمل و نقل
  • ارتپدی و توانبخشی
  • پزشکی و داروخانه بیمارستانی
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • فناوری ساختمان: پروژه، ساخت و نگه داری
  • مبلمان و وسایل (اثاثیه)
  • لباس و پارچه برای استفاده عمومی
  • سیستم های لباسشوئی
  • موادغذایی و آشپزخانه بیمارستان
  • تجهیزات جراحی
  • کالاهای مصرفی پزشکی
  • پرستاری و نظارت
  • تروماتولوژی و توانبخشی پس از عمل
  • مراقبت در خانه
  • ادبیات (تخصصی) پزشکی

این نمایشگاه منحصرا به حرفه ای های مراقبت های بهداشتی اختصاص یافته است و در سال ٢٠١٩ توانسته ٩٦.٠٠٠ بازدیدکننده که در میان آنها پزشک، پرستار، توزیع کننده و سایر فعالان حرفه ای علاقمند به بخش مراقبت های بهداشتی را به خود جذب کند.

محصولات وارداتی: برای مراقبت های بهداشتی حیاتی

نیاز به محصولات وارداتی در بخش مراقبت های بهداشتی برزیل همچنان نیازی ضروری است و همین بهترین دلیل برای حضور ٤٠% غرفه دار خارجی در این نمایشگاه (HOSPITALAR) می باشد. این نمایشگاه بین المللی و جهانی، غرفه دارانی از ٣٣ کشور را گرد هم می آورد تا به مصرف کنندگان محصولات مراقبت های بهداشتی، بهترین های این حوزه از صنعت برزیل، آمریکا لاتین، اروپا، آمریکا و خاور دور را ارائه کنند.

دریچه ای به سوی آمریکای لاتین

برزیل به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای آمریکای جنوبی شناخته شده که بالاترین پتانسل در بازار مراقبت های بهداشتی را نیز داراست. این نمایشگاه که مهمترین اجتماع بخش مراقبت های بهداشتی است، حدود ٣٤٠ میلیارد رئال برزیلی در سال (معادل ١٦٧ بیلیون دلار آمریکا) در برزیل ارزش دارد که به شکل مستقیم و غیر مستقیم ٨ میلیون فرصت شغلی ایجاد می کند.

این نمایشگاه همچنین به عنوان اجتماعی مهم، که مدیران بیمارستان ها، فعالان حرفه ای این حوزه و طبقه روشنفکر بخش مراقبت های بهداشت و درمان را گرد هم جمع می کند، توانسته موقعیت خود را به اثبات برساند.

در سال ٢٠١٩، ٥٠ رویداد با نام های کنگره، کنفرانس و جلسات ملاقات و دیدار به طور همزمان برگزار شد که در آنها مسائلی از قبیل مدیریت تجارت در بخش مراقبتهای بهداشتی، گرایشات و راهکارهای استراتژیک در آنها به بحث و گفت و گو گذاشته شده بود.

به این نمایشگاه نیز در تقویم جهانی اشاره شده است.

این نمایشگاه با همکاری نمایشگاه جهانی پزشکی MEDICA برگزار می گردد. در سال ٢٠٠٠، در ایالات متحده آمریکا، دپارتمان بازرگانی به هیئت مدیره این نمایشگاه جایزه ای اهدا کرد. همین امر نشان دهنده تایید رسمی کارآفرینان آمریکای شمالی است که حضور در این نمایشگاه را به عنوان دریچه ای مناسب و مثمر ثمر برای تجارت در بازار مراقبت های پزشکی در بزیل و آمریکای لاتین توصیه کرده اند.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل و رسیدن به اهداف بازاریابی فناوری های پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، اوراژانس و حمل و نقل، ارتپدی و توانبخشی، پزشکی و داروخانه بیمارستانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستانی برزیل

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی پزشکی و بهداشت (HEALTH ASIA) کراچی پاکستان مرکز نمایشگاهی کراچی

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/10/15الی1403/10/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی صنعت پزشکی (GLOBAL HEALTH) ریاض عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

1403/07/11الی1403/07/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی (Arab Health) دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

دبی امارات متحده عربی مرکز نمایشگاهی DWTC

1403/11/10الی1403/11/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی صنعت سلامت و بهداشت روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/09/12الی1403/09/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی و درمانی (MedTravelExpo) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/09/12الی1403/09/15

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، مهندسی پزشکی، محصولات و مواد مصرفی روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/09/12الی1403/09/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بهداشتی و تندرستی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شنزن چین مرکز نمایشگاهی Baoan

شنزن چین مرکز نمایشگاهی Baoan

1403/06/08الی1403/06/10

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی سائو پائولو

آدرس :