نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجارینمایشگاه بین المللی دیگر رویدادهای تجاری تخصصینمایشگاه بین المللی صنعت مارکتینگ

1401/08/24

شروع نمایشگاه

1402/08/26

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین

نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین از تاریخ 24 الی 26 آبان 1401 در نمایشگاه بین المللی گوانگجو برگزار خواهد شد.

بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین

شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین

درباره نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین:

می توان از نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های صنعت فروش در چین نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه صنعت فروش است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

 نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین ، از بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد صنعت فروش چین است. نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد صنعت فروش و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده صنعت فروش با بالاترین استاندارد های ممکن در حوزه کار حرفه ای فروش است. نمایشگاه به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنعت فروش را می دهد.

نمایشگاه فروش و خرده فروشی هوشمند آسیا 2022 (VRE) پیشروترین نمایشگاه فروش در آسیا است.

نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین غرفه‌دار و بازدیدکنندگانی را از بیش از 80 کشور در سراسر جهان در یک طبقه نمایشگاهی به مساحت 80000 متر مربع جمع می کند و به همین دلیل به محبوب ترین و بزرگترین نمایشگاه سالانه در صنعت فروش جهانی تبدیل شده است.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین محصولات نوآورانه مختلفی از جمله غذا و نوشیدنی، هدیه، دستگاه های فروش بلیط و همچنین لوازم جانبی دستگاه های فروش خودکار، امکانات سلف سرویس و مواد خام را ارائه خواهند داد. این نمایشگاه تجاری همچنین دارای انجمن ها و کنفرانس هایی با سخنرانان متخصص، برنامه های حمایت مالی و سایر فعالیت ها خواهد بود.

 

چرا باید در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین شرکت کنید؟

 نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین بیش از چندین دهه است که فعال و همواره در حال رشد است. چنانچه مستحضر هستید بازار گوانگجو با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، گوانگجو از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های گوانگجو نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن صنعت فروش گوانگجو در این نمایشگاه است انجمن صنعت فروش گوانگجو چندین سال است که در گوانگجو فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند ،توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در برگزاری نمایشگاه با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

چرا باید از نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو چین بازدید کنید؟

 نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه صنعت فروش گوانگجو است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات صنعت فروش آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید، همواره هستند مجموعه هایی که برای انجام امور توزیع در منطقه به دنبال افراد دارای صلاحیت می باشند که از طریق آنها بتوانند بخشی از بازار صنعت فروش را تصاحب کنند پس چنانچه شما هم دارای چنین پتانسیلی در پخش و توضیع هستید این نمایشگاه را از دست ندهید .

 

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو با استفاده از تجربیات بر گذار کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو و رسیدن به اهداف مدنظر در این زمینه کمک کند.

 

 

   فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو

 

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو می توان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی صنعت فروش و خرده فروشی هوشمند گوانگجو علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

دلایل غرفه سازی و حضوری موفق در نمایشگاه:

1 برای به نمایش در آوردن باکیفیت محصولات و دست آورد های شرکت در غرفه نمایشگاهی

2 برخورداری از مکان های vip و cip در غرفه برای پذیرای از میهمان ها و مراجعه کنندگان و اعطای نمایندگی و عقد قرار داد با آنها

3 دارا بودن محلی برای آماده کردن لوازم پذیرای و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ و غیره

4 استفاده از اسم و لوگوی شرکت در جهات مختلف غرفه برای اهدافی چون تبلیغات و غیره در امر غرفه سازی

5 برای بهتر دیده شدن و ماندگار شدن در اذهان مراجعه کنندگان

 

 

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و خدمات تجاری

نمایشگاه بین المللی تبریز

1402/12/17الی1402/12/25

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • مرکز نمایشگاهی گوانگجو چین

آدرس :