نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتینمایشگاه بین المللی صنعت غذانمایشگاه بین المللی صنعت گردشگرینمایشگاه بین المللی صنعت مواد غذایی و آشامیدنینمایشگاه بین المللی گردشگری و توریسمنمایشگاه بین المللی هتل و هتلداری, تجهیزات رستوران و فروشگاه

1398/01/07

شروع نمایشگاه

1399/01/10

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام از 7 الی 9 فروردین 1398 در نمایشگاه بین المللی هوشی مین انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام از 7 الی 9 فروردین 1398 در نمایشگاه بین المللی هوشی مین انجام خواهد شد.

نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام برترین رویداد در حوزه راهکارهای فروشگاهی در جهت ایجاد فرصت های فروش و فرانشیز در بازرا در حال رشد ویتنام است.با رشد جمعیت شهری و مصرف داخلی،ویتنام سرشار از فرصت های فرانشیز و فروش است. فرقی نمی کند علایق شما در چه زمینه ای است؛ فست فود، بهداشت و درمان، تحصیلات، هتل داری و گردشگری، زیبایی و مراقبت از پوست، فروشگاه تخصصی یا سبک زندگی؛

نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام ،تمام وسایل و فرصت های مورد نیاز را برای شروع و تحکیم آینده در اختیار قرار خواهد داد.تمامی بخش های موجود در این صنعت از اعطاء کنندگان حقوق نمایندگی،طراحی فروشگاهی،تجهیزات فروشگاهی و معماران،فناوری های فروشگاهی،تجیزات تا مشاوران، خدمات پشتیبانی و استارتاپ ها قادر به مشاهده چگونگی تحقق رویای خود برای تبدیل شدن به صاحبان کسب و کار ها و اعطاء کنندگان حقوق نمایندگی خواهند بود و شرکت ها خواهند دریافت که کسب و کارشان چگونه به ایجاد نوآوری در خدمات و سیستم هایشان منجر شده و به رشد تو توسعه آنها می انجامد.

نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی در این حوزه در ویتنام است که پاسخ تمامی نیاز های فعالان این صنعت را در تنها یک رویدا گردآوری می نماید. نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام مملوء از منابع الهام ،امکان تحقق رویاها است، جایی که آینده درآن آغاز خواهد گشت وحضور تمامی تجار وسرمایه گذاران این صنعت را درآن الزامی می سازد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام

نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام:

  • اولین رویداد ارائه دهنده راهکارهای فروش و فرصت های فرانشیز در بازار رو به رشد ویتنام است.
  • اولین رویداد ارائه دهنده راهکارهای خرده فروشی در ویتنام که با توجه به نیاز های فعالان این بخش به عرضه مجموعه کاملی از راه حل ها می پردازد.
  • اولین رویداد بین المللی و منطقه ای در زمینه فرانشیز و اعطای حق نمایندگی در کشور ویتنام با هدف یافتن فعالان و سرمایه گذاران حرفه ای این حوزه در بازار رو به رشد این کشور است.

مزایایی مشارکت در نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام:

  • نمایشگاه فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام برجسته ترین بخش های تجاری از معتبر ترین برندهای فعال  درصنایع غذایی و نوشیدنی تا فروش و خدمات را از کشورهای حوزه جنوب شرقی آشیارا در زیر یک سقف به عنوان مکانی برای تعاملات تجاری و ملاقات گرد هم خواهد آورد.
  • کمپین تبلیغاتی فشرده برگزارشده در طول سال قدرت بازرایابی و برقراری ارتباط را در اختیار علاقمندانی که برای رزرو غرفه خود در نمایشگاه امروز اقدام نمایند ، قرارخواهد داد تا حضور خود را حتی پیش از برگزاری نمایشگاه به اطلاع مشتریان خود در ویتنام برسانند.
  • فرصت های ملاقات با مشتریان احتمالی وتوسعه کسب و کار از طریق کسب اطلاعاتی جامع از این صنعت و بازار آن را از دست ندهید.

مشارکت کنندگان نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام:

فرانشیز(اعطای حق نمایندگی):

  • اعطاکنندگان حقوق نمایندگی – خدمات مرتبط با صنایع غذایی، سلامت و زیبایی، فروشگاه های تخصصی، فروش جزئی و عمده فروشی، آموزش و خدمات
  • یافتن شرکای تجاری – تولیدکننده محصولات خرده فروشی، افراد جویای توزیع و یا اخذ نمایندگی برند ها، شرکت های ارائه دهنده راهکارها که در جستجوی نمایندگان خدماتی در ویتنام هستند
  • خدمات پشتیبانی فرانشیز / مشاوره / خدمات اطلاعاتی / انتشار – انجمن فرانشیز، نماینده فرانشیز، شرکت حقوقی، بانک و موسسات مالی

فروش:

  • تجهیزات فروشگاهی و معماری / طراحی فروشگاه – سطوح تزئینی، کفپوش، مبلمان، ویترین ها، کیوسک، جعبه های نور، نورپردازی، سایبان ها، سیستم قفسه بندی و آویز، علامت گذاری
  • تکنولوژی فروش – POS، سیستم مدیریت پول نقد، سیستم بارکد، سیستم RFID، سیستم مدیریت حمل و نقل و انبارداری، نرم افزارهای دفتری، مدیریت ارتباط با مشتری، پردازش سفارش فروش، سیستم های امنیتی و CCTV، مدیریت زنجیره تامین.
  • خدمات ارسال کالا درب منزل، فروش تلویزیونی،فروش اینترنتی – خدمات تحویل درب منزل، شبکه های خرید تلویزیونی، تجهیزات فروش اینترنتی، بازاریابی دیجیتال، راهکار و بستر تجارت الکترونیک، پرداخت آنلاین/راهکار بانکی، امنیت یا به عبارت دیگر؛ احراز هویت  ، طراحی وب سایت / میزبانی وب، توسعه دهنده برنامه
  • تجهیزات پذیرایی، هتل داری و گردشگری – تجهیزات و لوازم هتل و تامین مواد غذایی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات پاکسازی و نظافت، کارد و چنگال و ظروف آشپزخانه، تجهیزات فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، تدارکات و مواد اولیه، بسته بندی مواد غذایی
  • خدمات حرفه ای فروش – ارائه دهندگان مجموعه راهکارهای خدماتی برای رستوران های زنجیره ای، بیمارستان ها، تجارت الکترونیک، فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها، فروشگاه های تخصصی و فروشگاه های مد وپوشاک.

مزایای بازدید از نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام:
بلندپروازی های خود را در نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام تحقق بخشید. این نمایشگاه، اولین رویداد اساسی است که جامع ترین سکوی پرتاب را در جهت به پیش راندن شما در دستیابی به اهداف مالی و ایجاد آمادگی برای برداشتن  اولین قدم در صنعت فروش و فرانشیز را در اختیار قرا خواهد داد. نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام تجربه ای منحصر بفرد را در اختیار افراد قادر به سرمایه گذاری با ارزش خالص  بالا از کشورهای حوزه ی جنوب شرقی آسیا  قرار می دهد که به دنبال بهترین فرصت ها برای آغاز فعالیت تجاری در بازار رو به رشد ویتنام هستند.

مشخصات بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام:

فرانشیز:

  • سرمایه گذاران / تاجران
  • دارندگان  حقوق نمایندگی فعلی
  • اعطاکنندگان اصلی حقوق نمایندگی / مجوزها
  • اعطاکنندگان حقوق نمایندگی در ویتنام و کشورهای همسایه
  • مشاوران تجاری
  • ارائه دهندگان راهکار
  • توزیع کننده / نماینده

فروش:

  • فروشگاه بزرگ / خواربار فروشی / سوپرمارکت / مراکز خرید
  • کسب و کارهای چند ملیتی فرانشیز و فروش
  • موسسان اولیه، صاحبان فروشگاه ها
  • شرکت های خلاق  طراحی و معماری
  • تجهیزات فروشگاهی
  • متخصصان فروش
  • مقامات دولتی

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش و تجهیزات فروشگاهی کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه فرانشیز، فروش و تجهیزات فروشگاهی ویتنام علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه بین المللی صنعت توریسم و گردشگری اصفهان ایران

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1403/07/05   الی   1403/07/08

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی (خرما ، پسته و ...)

نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی (خرما، پسته، فرش) کرمان ایران

نمایشگاه بین المللی کرمان

1403/11/24   الی   1403/11/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه بین المللی سوغات، هدایا و هنر های دستی بانوان شیراز

نمایشگاه بین المللی شیراز

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه صنایع دستی تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران مرکز نمایشگاهی سئول

1403/06/08   الی   1403/06/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه بین المللی هدایا و سبک زندگی خاورمیانه ( Gifts & Lifestyle ) دبی امارات متحده

نمایشگاه بین المللی دبی - Dubai World Trade Centre

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ,هنرهای دستی و هدایا آلمان فرانکفورت

محل نمایشگاه های بین المللی فرانکفورت

1403/08/14   الی   1403/08/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی, هدیه و سوغاتی

نمایشگاه بین المللی صنعت هتلداری ترکیه استانبول (Tuyap Fair Center )

نمایشگاه بین المللی استانبول - Tuyap Fair Center

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی هوشی مین

آدرس :