نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرمنمایشگاه بین المللی ماشین آلات کیف و کفش وچرمنمایشگاه بین المللی نمایشگاه چرمنمایشگاه بین المللی نمایشگاه کیف و کفش

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه استانبول (CNR Fair Center)

برگزاری نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول (CNR Fair Center) از 10 الی 13 فروردین 1402 در نمایشگاه بین المللی استانبول انجام خواهد شد.

تور نمایشگاهی کفش ترکیه، استانبول

ثبت نام برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول (CNR Fair Center)

ثبت نام جهت ارائه محصول در نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول (CNR Fair Center)

نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت کفش در جهان است که میزبان 20 هزار و 680 نفر از بیش از 80 کشور از جمله  آلمان، آذربایجان، آلبانی، بلاروس ، بیروت، ارمنستان، دبی، فرانسه، کرواسی، عراق، ایران، اسرائیل، ایتالیا، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، پکن، رومانی، روسیه و اوکراین است. نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه باعث افزایش 32 درصد به ویژه در خریداران خارجی شده است.

نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه

یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت کفش در سراسر جهان که توسط شرکت نمایشگاهی Pozitif، شرکت CNR و انجمن صنایع کفش ترکیه (TASD) با همکاری TASEV بخش صنایع کفش ترکیه (تحقیق، توسعه و آموزش) و حمایت از شرکت KOSGEB برگزار می شود.

CNR Holding و TASD تلاش می کنند تا به خریداران بین المللی صنعت کفش، که هدف آن صادرات 2.5 میلیارد دلار تا سال 2023 است، برسند.

گروه کالایی نمایشگاه کفش ترکیه :

تولید کنندگان کفش Ayakkabı Üreticileri
کفش مردانه Erkek ayakkabı
کفش زنان Kadın ayakkabı
کفش های کودکان Çocuk ayakkabı
کفش ورزشی Spor ayakkabı
دمپایی Terlik
کفش های ایمنی İş emniyet ayakkabısı
کفش نظامی Askeri ayakkabı
سازندگان نساجی Saraciye Üreticileri
کیسه Çanta
کیف پول Cüzdan
کمربند Kemer
کیسه مسافرتی Seyahat çantaları
نمایندگی Mümessillikler
     (در خارج از کشور در تولید کنندگان کفش چرم از مارک های در ترکیه برای temsicilik) (Yurt dışındaki ayakkabı-saraciye üreticisi firmaların markalarının Türkiye’ deki temsicilikleri)
موسسات و نهادها Sektörel Kurumlar
کفش Ayakkabı
بخش نساجی Saraciye sektörü
بنیاد Vakıf
اتحادیه Federasyon
انجمن ها و اتاق ها Dernek ve odalar

 

چرا باید در نمایشگاه کفش شرکت کنیم؟ Neden Katılmalısınız
ارتباط یک به یک؛ Birebir İletişim;
بازدید کنندگان در دیدار با شرکت کنندگان دارای ارتباط دوسویه هستند. توسعه حرفه ای و مشارکت مؤثر کسب و کار در نمایشگاه کفش ترکیه ایجاد شده است. Ziyaretçiler katılımcılar ile birebir iletişime geçerler. Mesleki gelişim ve etkin iş ortaklıkları kurulur.
مشخصات شرکت کنندگان: Satış Odaklı Ziyaretçi profili;
بازدید کنندگان به نمایشگاه های حرفه ای و تجاری می پردازند که این بخش با ترکیب مشخصات فروشندگان در دسترس می باشد. Ziyaretçiler, profesyonelce düzenlenmiş ve sektörü bir araya getiren fuarlarda satınalma amaçlı ziyaretlerde bulunurlar.
همه حرفه ای هستند تمام حرفه ها در یک بخش با پوشش موثر و گسترده می توانند بر روی هدف تمرکز و افزایش شانس رسیدن به اهداف خود را داشته باشند. Sektörün tüm profesyonellerinin bir arada olduğu etkin ve yaygın bir kapsama alanı ile sektörün tüm profesyonelleri birarya gelirler.
نمایشگاه های صنفی متشکل از حرفه ای هایی هستند که در تمام شاخه های این بخش حضور دارند. بنابراین، در طول نمایشگاه بازدیدکنندگان با محتوای جامع مربوط به بخش خود دیدار می کنند. Sektör fuarları katılımcıları sektörün tüm kollarını içeren profesyonellerden oluşur. Böylece tüm fuarlar, ziyaretçilerine sektörleriyle ilgili kapsamlı içerik sağlamış olurlar.
هدف آخر؛ Nokta Atışı;
شرکت کنندگان می توانند به تمام شرکت هایی که این بخش را تشکیل می دهند، برسد. Fuar katılımcıları, sektörü meydana getiren tüm firmalara tek seferde ulaşabilir.
تعامل متقابل؛ Karşılıklı Etkileşim;
بازدید کنندگان فرصت مقایسه اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات از شرکت کنندگان را دارند؛ شرکت های شرکت کننده دارای فرصت برای ارزیابی بازار و مخاطبان هدف هستند. Ziyaretçiler katılımcılardan ürün ve hizmetler hakkında bilgi alırken karşılaştırma fırsatı yakalar; katılımcı firmalar piyasayı ve hedef kitleyi değerlendirme fırsatı bulurlar.
به سوی هدف؛ Hedef Odaklılık;
با اهداف واقع بینانه و برنامه ریزی شده در این بخش، شرکت کنندگان می توانند بر روی اهداف تمرکز کنند و احتمال دستیابی به اهداف خود را افزایش دهند. Gerçekçi hedefler ve sektörel planlama ile katılımcılar, hedeflere odaklanabilir ve hedeflerini gerçekleştirme ihtimallerini yükseltirler.

 

چرا باید از نمایشگاه کفش ترکیه بازدید کنید Neden Ziyaret Etmelisiniz
بزرگترین نمایشگاه جهان در این بخش برگزار می شود. Sektöründe düzenlenmekte olan dünyanın en büyük 2inci fuarı.
یکی از جامع ترین نمایشگاه با ساختار پویا و رو به رشد است که دارای هویت بین المللی است و هر ساله رشد می کند. Dinamik ve büyüme yönünde istikrarlı yapısı ile uluslararası kimliği ön planda olan ve her geçen yıl büyümesini sürdüren en geniş kapsamlı fuar.
مهم ترین نمایشگاه تجاری است که آخرین مدل ها در کفش و کالاهای چرمی را به ارمغان می آورد. از لحاظ کیفیت و تنوع بی نظیر است. Ayakkabı ve saraciye modasındaki en son modelleri ve trendlerin bir araya getiren en önemli ticari platform. Kalite ve çeşitlilik açısından rakipsiz.
گرفتن فرصت های کسب و کار جدید و ایجاد همکاری های جدید با طیف گسترده ای از غرفه داران. Geniş katılımcı profili ile yeni iş fırsatları yakalama, yeni işbirlikleri kurma imkânı.
فرصت برای همکاری با انجمن ها، اتحادیه ها، سازمان های غیر دولتی، دانشگاه ها و طراحان این بخش. Sektörde faaliyet gösteren dernek, federasyon, STK, üniversite ve tasarımcılarla bir arada olma fırsatı.

 

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش انواع کفش های مردانه، زنانه، کودکان، ورزشی، چرم کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی کفش ترکیه، استانبول علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی کفش میلان (Micam) مرکز نمایشگاهی میلان

مرکز نمایشگاهی میلان

1403/11/30   الی   1403/12/03

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی چرم میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/12/02   الی   1403/12/04

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و محصولات چرمی روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/08/01   الی   1403/08/04

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی مگا چرم لاهور پاکستان مرکز نمایشگاهی لاهور

نمایشگاه بین المللی لاهور (Expo Centre Lahore)

1403/11/07   الی   1403/11/09

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی کفش و چرم گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

1403/06/14   الی   1403/06/16

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمايشگاه بین المللي ملزومات چرم، کیف و کفش و ماشین آلات مربوطه ايران تبريز

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/05/10   الی   1403/05/13

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش و چرم

نمایشگاه بین المللی کیف و کفش و محصولات چرم مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/09/29   الی   1403/10/02

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی استانبول - CNR Fair Center

آدرس :