نمایشگاه بین المللی املاکنمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد

به گزارش پایگاه خبری نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد از تاریخ 24 تا 27 آذر 1400 در نمایشگاه بین المللی مشهد انجام خواهد شد.

ثبت نام در نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد

فرم غرفه سازی و استعلام قیمت غرفه برای نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد

درباره نمایشگاه تخصصی مشاورین

نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد که با حضور و مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مشاوران مسکن و طراحان و مهندسان برگزار می‌شود، در اولین دوره برگزاری خود سعی کرده است تا جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی در زمینه های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.

این نمایشگاه با حضور جناب آقای میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی، جناب آقای حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، جناب آقای رسولیان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و برخی دیگر از مدیران استانی افتتاح خواهد گردید.

ثبت نام در نمایشگاه تخصصی مشاورین مشهد

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه مشاورین مشهد

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه مشاورین مشهد میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه مشاورین مشهد علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

تقویم نمایشگاهی مشهد

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه بین المللی مسکو

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی مشهد

آدرس :