برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک تهران

برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک تهران

نخستین نمایشگاه پلاستیک و صنعت پلیمر تهران به همت انجمن‌های فعال در این صنعت در مدرن‌ترین مرکز نمایشگاهی خاورمیانه برگزار خواهد شد تا فرصتی برای ارتباطات تجاری داخلی و بین‌المللی برقرار شود.

با درنظرگرفتن مزایای رقابتی و قابلیت‌های ایران در تولیدات پلاستیکی و پلیمری و قرارگیری ایران در بین 11 کشور نخست تولیدات پلیمر در سطح جهان، برگزاری رویدادهای بین‌المللی در این حوزه تاثیر چشمگیری در ارتقاء چشم‌انداز پیش روی این صنعت در کشور و بهبود جایگاه ایران در بازار جهانی پلاستیک خواهد داشت.

برای استفاده و معرفی پتانسیل‌های کشور در تولید و صادرات محصولات پلاستیکی، نخستین نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران (محصولات پلاستیکی، ماشین آلات و تکنولوژی ها، مستربچ و کامپاندهای پلیمری) به همت و تلاش انجمن‌ها و تشکل‌های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه از جمله انجمن پلاستیک ایران، انجمن ماشین‌سازان و صنایع پلیمری ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دست پتروشیمی، انجمن صنایع همگن پلاستیک و اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و نایلون، ملامین و مشمع تهران در فضای 35 هزار مترمربعی و با حضور بیش از 180 شرکت مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

از جمله دلایل شکل‌گیری این رویداد بین‌المللی، گستردگی صنایع پلیمر و پلاستیک در ایران است که شامل حوزه‌های مختلف محصولات پلاستیکی خانگی و صنعتی، ظروف یکبارمصرف، محصولات پلاستیکی بیمارستانی و پزشکی، خودروسازی، صنعت ساختمان و … می‌شود و به همین دلیل با هدف پوشش هرچه بهتر تمامی بخش‌های فعال در این حوزه، به فضایی حرفه‌ای و گسترده نیاز است که شهر آفتاب تهران با بهره‌مندی از امکانات عالی، بهترین انتخاب به نظر می‌رسد.

در راستای برنامه‌ریزی این رویداد، اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین المللی صنعت پلیمر ایران، با حضور مدیران و روسای انجمن‌ها برگزار شد. از جمله افراد حاضر در این جمع عبارت‌اند از:

  • مدیر مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب
  • مدیرعامل شرکت برگزارکننده این رویداد
  • روسای انجمن ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران
  • انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران
  • انجمن صنایع پلیمر ایران
  • انجمن ظروف یکبارمصرف ایران
  • انجمن صنایع پلاستیک استان تهران
  • و انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان

تاکید بهرام شایسته، مدیرعامل مجموعه نمایشگاه سازان، در طول این نشست بر رشد صنایع پلاستیک در کشور و بهبود چرخه تولید و صادرات محصولات پلاستیکی بود. نمایشگاه پلاستیک تهران که در تاریخ 8 الی 11 آذر 1403 برنامه‌ریزی شده، این فرصت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با مهره‌های کلیدی و مهم صنعت پلاستیک و پلیمر داخلی و خارجی آشنا شوید و قراردادهای جدیدی برای توسعه همکاری‌های ملی و بین‌المللی خود منعقد کنید.

 

این رویداد نمایشگاهی که همزمان با نمایشگاه لوازم خانه و آشپزخانه (لوازم خانگی) تهران برگزار می‌شود، در چندین سالن مجزا برنامه‌ریزی شده است و تولیدکنندگان انواع ظروف یکبارمصرف پلاستیکی و ظروف پلاستیکی خانگی و صنعتی، محصولات بسته‌بندی مواد غذایی، شوینده و آرایشی بهداشتی، انواع ماشین‌آلات صنعتی خطوط تولید نایلون، اکسترودرها، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولید لوله‌های PVC و آسیاب پلاستیک، محصولات پلاستیکی حوزه خودروسازی و حمل‌و‌نقل، تجهیزات و محصولات پلاستیکی صنعت ساختمان‌سازی و بیمارستانی و در نهایت مستربچ‌ها و کامپاندهای پلیمری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

با مطالعه صفحه نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران، اطلاعات تکمیلی به دست آورده و پیش ثبت نام در نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران را انجام دهید.

مقالات مرتبط

در نمایشگاه صنعت ساختمان عراق اربیل چه محصولاتی ارائه می‌شود؟

1403/05/04

مطالعه در 2 دقیقه

نمایشگاه فولاد روسیه در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

1403/04/23

مطالعه 2 دقیقه

نمایشگاه مواد غذایی ترکیه و شرایط حضور در آن

1403/03/07

مطالعه در 2 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید