نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقینمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، دیوارپوش و سقف کاذبنمایشگاه بین المللی تاسیسات, سیستمهای گرمایشی و سرمایشینمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه ، حمام سونا و استخرنمایشگاه بین المللی درب و پنجرهنمایشگاه بین المللی ساخت و سازنمایشگاه بین المللی شیشه و ظروف شیشه اینمایشگاه بین المللی صنعت ساختماننمایشگاه بین المللی صنعت کاشی وسرامیکنمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی

1398/12/15

شروع نمایشگاه

1399/12/17

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن از 14 الی 16 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن از 14 الی 16 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان لندن (Ecobuild) بزرگ ترین و با سابقه ترین رویداد طراحی مقاومت در ساخت ساز و صنعت ساختمان می باشد. این رویداد متخصصان ساخت و ساز را با هدف آموزش به آنها ، برقراری ارتباط میان فعالان حرفه ای و به منظور ارائه ی ایده های جدید و محصولات نوآورانه، به هم متصل می کند.

پس از چندین سال دشواری، صنعت ساخت و ساز در حال حاضر در مسیر رشد حرکت می کند، و انتظار می رود که بزرگترین سهم را در بهبود و پیشرفت اقتصاد انگلستان، داشته باشد. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن به طور قاطع با رویکرد مقاوم سازی ساختمان هنوزهم در قلب صنعت ساختمان قرار گرفته است.

پیش بینی می شود که این رویداد، شهر جهانی پیشرو برای ساخت و ساز شود. نمایشگاه صنعت ساختمان لندن Ecobuild قطعاً هم تراز با بخش های در حال گسترش در این صنعت عمل می کند و روی اولویت های بازار از قبیل : خانه سازی، زیرساخت، فناوری و نوآوری متمرکز خواهد شد. این رویداد بستری ایده آل برای طیف وسیعی از فعالان حوزه ی صنعت ساختمان به شمار می آید.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن

نمایشگاه صنعت ساختمان Ecobuild لندن ٢٠١٩:

نمایشگاه Ecobuild برای ١١ سال است که در مرکز صنعت ساخت ساز قرار گرفته است و خود را به عنوان نمایشگاه و کنفرانس پیشرو انگلستان، برای ساخت و ساز مقاوم و انرژی، به اثبات رسانده است. این نمایشگاه به بیش از ٤٠٠٠٠ متخصص از سرتاسر زنجیره تامین صنعت ساختمان از طریق نمایش آخرین محصولات و تکنولوژی های روز این صنعت، در طول ارائه یک کنفرانس سطح بالا و جلسات سمینار عملی، خدمات ارایه می کند.

بخش های اصلی نمایشگاه Ecobuild عبارتند از:

طراحی مقاوم و محصولات و خدمات  صنعت ساختمان و ساخت و ساز، محصولات و خدمات ساختمان سبز (همگام با محیط زیست)، بخش انرژی های تجدید پذیر، نمایش بام های سبز (بام های پوشیده از گیاهان)، مواد جدید و غیر معمول، ساختمان های هوشمند، سازگار با محیط زیست داخلی، خانه سازی بدون کربن، BIM (مدل سازی اطلاعات ساخت و ساز)، تکمیل ساختمان، مواد، سیستم ها و ساختارها، محصولات و مواد پایانی، زیرساخت سبز و تنوع زیستی، مدیریت آب، بهره وری و بازیافت، تولید نیرو، محصولات مدیریت انرژی، مدیریت و خدمات ساختمان.

این نمایشگاه در سال ٢٠١٤ بستری برای ارائه ٨٠٠ غرفه دار نیز فراهم نمود. غرفه داران این نمایشگاه تجاری محصولات و خدمات شرکتشان را در این نمایشگاه ارایه کردند. ٤٤٥٣٨ بازدید کننده به این نمایشگاه آمدند تا خود را از آخرین روند ها و نوآوری ها آگاه سازند.
نمایشگاه Ecobuild تنها رویداد ساخت و ساز انگلستان می باشد که سالانه بیش از ٤٠٠٠٠ متخصص صنعت ساخت و ساز را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند. این بازدید کنندگان می خواهند آخرین محصولات را بدست آورند، تکنولوژی برش لبه را کشف کنند و روابطی برای آینده ایجاد کنند.

٩٦ درصد از ٢٥ شرکت معماری اول در انگلستان در نمایشگاه سال ٢٠١٩ شرکت کردند، ٩٤ درصد مقامات محلی لندن در نمایشگاه سال ٢٠١٩ شرکت کردند، ٨٤ درصد از ٢٥ پیمانکار و خانه ساز اول انگلستان در Ecobuild در سال ٢٠١٩ شرکت کردند، ٧١ بازدید کنندگان در سطح مدیریتی و بالاتر نیز بودند، ٨٠ درصد بازدید کنندگان برای خرید یک محصول دیده شده در Ecobuild ٢٠١٩ برنامه ریزی کردند. در سراسر این نمایشگاه موقعیت های متنوعی وجود دارد تا شما دامنه برند خود را افزایش دهید.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن و رسیدن به اهداف ساختمان های هوشمند، زیرساخت سبز و تنوع زیستی، مدیریت آب، بهره وری و بازیافت، تولید نیرو، محصولات مدیریت انرژی، مدیریت و خدمات ساختمان کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان لندن

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه صنعت ساختمان میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه صنعت ساختمان لندن علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور دبی (elevator show) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/06/26   الی   1403/06/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی ( BUILD ASIA ) کراچی پاکستان مرکز نمایشگاهی کراچی

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/09/08   الی   1403/09/10

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

نمایشگاه بین المللی میلان

1403/08/25   الی   1403/08/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور میلان ایتالیا مرکز نمایشگاهی میلان

مرکز نمایشگاهی میلان

1403/08/25   الی   1403/08/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز ایران

نمایشگاه بین المللی تبریز

1403/03/08   الی   1403/03/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی صنعت و مصالح ساختمان اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/09/02   الی   1403/09/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی

نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها و تجهیزات جانبی مشهد ایران

نمایشگاه بین المللی مشهد

1403/08/04   الی   1403/08/07

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی لندن

آدرس :