نمایشگاه بین المللی صنعت فناوری و تکنولوژی

1397/12/02

شروع نمایشگاه

1398/12/04

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی از 2 الی 4 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی کوالالامپور انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی از 2 الی 4 اسفند 1397 در نمایشگاه بین المللی کوالالامپور انجام خواهد شد.

نمایشگاه فناوری مالزی یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که از آخرین و مهمترین فناوری های روز دنیا در زمینه های محصولات و خدمات پرده برداری می نماید. از زمان آغاز به کار این نمایشگاه در سال ١٣٧٩، همواره این نمایشگاه در تلاش بوده است تا در به نمایش گذاشتن اختراعات و نوآوری ها، پیشتاز منطقه باشد.

این رویداد، سالیانه بیش از ٥٠٠ زمینه ی فناوری را در اختیار بازدید کنندگان تجاری، مخترعان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان قرار می دهد تا بدینوسیله سبب پیشرفت تجارت شود. با سپری شدن سال ها و نزدیک شدن به سال ٢٠٢٠، کشور مالزی برای پیشرفت و تثبیت جایگاه خود در بازارهای بین المللی، به شدت نیازمند فناوری ها و دانش صنعتی است.

نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی متعهد شده که برای پیشرفت نوآوری و فناوری نقش کاتالیزگری ارزشمندی را ایفا نماید که از مخترعان حمایت می کند. همچنین نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی بستر مناسبی را برای مخترعان فراهم می آورد تا بتوانند ایده های خود را در این صنعت و در مالزی، آسیا و حتی سراسر جهان به نمایش بگذارند و شناخته شوند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی، مسابقاتی در زمینه ی نوآوری و اختراع برگزار خواهد شد که به برندگان جوایزی ارزشمند اعطا میشود. پیروزی در این مسابقات نه تنها سبب شهرت برندگان میشود بلکه فرصت های شغلی مناسبی را برای آنها فراهم می آورد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی

چرا باید در نمایشگاه تکنولوژی ها و فناوری های روز مالزی در سال ٢٠١٩ شرکت کنیم ؟

این نمایشگاه محیطی مناسب برای نمایش گذاشتن آخرین اختراعات و نوآوری ها فراهم می آورد و زمینه ساز فرصت های شغلی سودمند برای آخرین محصولات و راه حل های فناوری می باشد. این نمایشگاه جدیدترین اختراعات و نوآوری را توسط دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، مخترعان فردی و شرکت های آسیایی و اروپایی به نمایش میگذارد. این نمایشگاه بستر بسیار مناسبی را برای مؤسسات تحقیقاتی فراهم می آورد تا بتوانند آخرین نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و با دیگر شرکت کنندگان رقابت نمایند. حضور بیش از ١٠،٠٠٠ بازدیدکننده در این نمایشگاه سبب مجذوب شدن مخترعان و مؤسسات بسیاری شده است.

غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند با روشهای متفاوت امتیاز کسب نمایند و در بازارهای جهانی نقش خود را ایفا کنند و از فرصت های شغلی ایجاد شده بهره ببرند و جایگاه و شغل خود را ارتقا دهند. همچنین غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند با سرمایه گذاران بالقوه ای که به دنبال طرح ها و محصولات جدید هستند همکاری به عمل آورند و یا حتی با ارائه ی طرح ها، اختراعات و نوآوری ها حضور خود را در بازارهای جهانی اعلام نمایند.

محققان بر این باورند که غرفه داران با حضور در این نمایشگاه میتوانند از نیازهای بازار آگاه شوند و از مطالب ارائه شده در این نمایشگاه بهره جویند تا در سالهای آتی حضور مفیدتری در بین رقیبان خود داشته باشند. غرفه های محصولات بر اساس حمل و نقل هوایی و هوا فضا، طرح های معماری، مواد معماری، خودرو، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات صوتی و تصویری، بیوتکنولوژی در مواد غذایی، بهداشت، محصولات کشاورزی، ساختمان و مصالح ساختمانی، محصولات خانگی الکتریکی، مبلمان، مدیریت داده ها و سیستم های ذخیره سازی، لوازم جانبی مد، لباس ورزشی، تجهیزات صنعتی / پزشکی تفکیک شده و به بازدیدکنندگان ارائه می شوند.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش طرح های معماری، مواد معماری، خودرو، ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات صوتی و تصویری، بیوتکنولوژی کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فناوری مالزی

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه فناوری میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه فناوری مالزی علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و فناوری عراق اربیل (HITEX)

مرکز نمایشگاهی اربیل

1403/05/13   الی   1402/12/18

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی بانکداری, فاینانس و بیمه

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی و فارکس دبی (iFX EXPO) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/10/27   الی   1403/10/29

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیک و دیجیتال دبی (GITEX Global) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/07/23   الی   1403/07/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات دبی (GISEC) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1404/02/16   الی   1404/02/18

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، ارتباطات و ماهواره دبی (CABSAT) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/03/01   الی   1403/03/03

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و شبکه

نمایشگاه بین المللی تجارت الکترونیک دبی (Seamless Middle East) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/02/25   الی   1403/02/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های جدید

نمایشگاه بین المللی ایران ژئو تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/10/02   الی   1403/10/05

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی کوالالامپور

آدرس :