نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ماشین آلات صنعتینمایشگاه بین المللی تجهیزات،ابزار آلات و یراق آلات صنعتینمایشگاه بین المللی چوب, کاغذ و صنایع وابستهنمایشگاه بین المللی صنعت چوبنمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلاتنمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان منزل ، چوب و ماشین آلات وابسته

1403/02/25

شروع نمایشگاه

1403/02/28

پایان نمایشگاه

3000 متر

فضای نمایشگاه

50 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان ایران

زمان نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان از تاریخ 25 الی 28 اردیبهشت ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی اصفهان برقرار خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان طی سال‌ها برگزاری مستمر، به رویدادی پیشرو برای بخش ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و ابزارهای صنعت نجاری و پردازش چوب تبدیل شده است، نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب اصفهان به دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از ابزار شامل ماشین‌آلات و ابزارهای نجاری در میان رقبای نمایشگاهی خود بسیار برجسته است. نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان همچنین در مدیریت روابط کلیدی تجاری به فعالان این عرصه کمک می‌کند و شرایط ورود به بازارهای جدید را فراهم‌ می‌آورد.

علی رغم رشد و توسعه شدید صنایع شیمیایی، مواد طبیعی تا به امروز همچنان در دنیا مورد نیاز و استقبال عمومی قرار دارند. مهمترین این محصولات طبیعی، چوب می باشد. مردم دنیا دوست دارند در خانه های چوبی باکیفیت زندگی کنند و با مبلمان و اثاثیه چوبی داخل آن را تزئین نمایند. سازهای موسیقی، اسباب بازی ها، جواهرآلات، لوازم آشپزخانه، شانه و صنایع دستی از چوب طبیعی تا به امروز عملا در همه حوزه های زندگی ما استفاده می گردند.

چرا باید در نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه اصفهان ایران شرکت کرد؟

بازار ایران با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، ایران از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های ایران نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه ایران اصفهان مراجعه می کنند. یکی از مواردی که بسیار مهم است نظارت و همکاری مستقیم انجمن چوب اصفهان در این نمایشگاه است انجمن چوب اصفهان چندین سال است که در اصفهان فعال می باشد و خدمات گسترده ای در این زمینه تا به امروز توانسته است ارائه کند.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه ایران اصفهان بازدید کرد؟

نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه ایران اصفهان از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه چوب اصفهان است. این نمایشگاه دارای تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی است که شرکت کنندگان آن از سرتاسر جهان و با بروز ترین تکنولوژی و محصول دراین نمایشگاه گرد هم آمده اند،و شما می توانید با بازدید از نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه ایران اصفهان با بروز ترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات چوب آشنا شوید و همواره خدمات بروز شده جهان را به مشتریان خود ارائه دهید.

غرفه داران نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان ایران

  • غرفه ماشین‌آلات نجاری و صنایع چوب
  • غرفه غرفه یراق آلات، کابینت
  • غرفه صفحه کابینت
  • غرفه پارکت نئوپان
  • غرفه روکش ملامینه
  • غرفه لترون
  • غرفه فرنیز
  • غرفه نوار لبه های pvc
  •  غرفه سازی شده برای بخش درهای ساختمانی، درهای ضد سرقت
  •  غرفه سازی شده برای بخش مواد اولیه و ابزارآلات
  •  غرفه سازی شده برای بخش قفل، دستگیره و پلاک
  •  غرفه سازی شده برای بخش HDF ، MDF

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه اصفهان ایران

با غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان ایران می‌توانید محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهید که در گام اول، مراجعه‌کنندگان به صورت کامل از خدمات و مزیت‌های شما در مقایسه با رقبا آشنا شوند و در گام بعدی، برای آشنایی بیشتر به عرفه شما مراجعه کنند.

غرفه سازی مدرن و پیشرفته متناسب با نیازهای شما می‌تواند به تمام خواسته‌های شما در جذب مراجعه‌کنندگان و نمایش توانمندی‌های شما نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در انتخاب شرکت غرفه سازی دقت لازم را داشته باشید. در این راستا، شرکت نمایشگاه سازان با بیش از 15 سال سابقه و تخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی، ثبت نام در نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه و ارائه مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه‌ها، هماهنگی جلسات B2B، انتقال ارز، سازماندهی کنفرانس‌ها و سمینارها پاسخگوی نیاز شما در این حوزه خواهد بود.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/08/04الی1403/08/07

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه بین المللی مسکو

1349/10/11الی1349/10/11

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی اصفهان

آدرس :

زمان باقی مانده تا شروع نمایشگاه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین