نمایشگاه بین المللی صنعت هنرنمایشگاه بین المللی موسیقی و آلات موسیقینمایشگاه بین المللی هنر و اشیا عتیقه

1397/08/04

شروع نمایشگاه

1398/08/07

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو از 4 الی 7 آبان 1397 در نمایشگاه بین المللی تورنتو انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو (ارائه محصول)

رزرو غرفه در نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

تور بازدید از نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو از 4 الی 7 آبان 1397 در نمایشگاه بین المللی تورنتو انجام خواهد شد.

نمایشگاه هنر تورنتو (Art Toronto) یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی کانادا به شمار می آید که به هنرهای معاصر و مدرن اختصاص دارد. نمایشگاه هنر تورنتو در سال ٢٠٠٠ تاسیس شد و نمایشگاه بین المللی هنرهای مدرن و معاصر کانادا به شمار می آید که در مرکز نمایشگاهی مترو تورنتو در قسمت مرکزی شهر واقع شده است.

نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو که دسترسی منحصر به فردی را به بازار هنر کانادا فراهم می نماید، یکی از مهمترین رویدادهای سالانه هنری کشور کانادا محسوب می شود. نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو، آثار هنری مهمی از گالری های برجسته کانادایی و بین المللی را به نمایش می گذارد و همینطور مجموعه سخنرانی ها و جلسات مباحثه گروهی با حضور شخصیت های برجسته جهانی هنر، پروژه های هنری، برنامه گسترده ویژه، و برنامه های فرهنگی سطح بالا در سرتاسر شهر را نیز برگزار می نماید.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

بخش های گالری های نمایشگاه هنر تورنتو (Art Toronto) 2018:

  • اصلی
  • Verge
  • انفرادی
  • تمرکز
  • غیر انتفاعی

برنامه های نمایشگاه بین المللی آرت تورنتو (Art Toronto) 2018:

  • تمرکز: آمریکای لاتین
  • مجموعه سخنرانی:

مجموعه بدیع سخنرانی ها و جلسات مباحثه گروهی نمایشگاه هنر تورنتو توسط شخصیت های برجسته دنیای هنر ارائه می شود. مجموعه سخنرانی ها عبارتست از: گفتگوها و مجموعه ای از سخنرانی هایی که با مشارکت گالری هنرهای معاصر تورنتو ترتیب داده شده است.

  • ویدئو Verge:

بخش افتتاحی برنامه ویدئو Verge نمایشگاه هنر تورنتو که به سه برنامه موضوعی – رفتن، رشد کردن، و رفته- تقسیم می شود، منتخبی پویا از هنر تصویر متحرک معاصر را ارائه می نماید. برنامه ویدئو Verge، در تلاشی برای ارتباط برقرار کردن بین دنیاهای فیلم مستقل و تجربی، انیمیشن، ویدئو آرت، و فراتر از آن، منتخب منحصر بفردی از آثار گالری ها، توزیع کنندگان، و متخصصین مستقل کانادایی و بین المللی، در کنار چند اثر از هجده اثری که در نمایشگاه هنر تورنتو برای اولین بار به نمایش گذاشته می شود، ارائه می نماید. این سه برنامه در سراسر مدت برگزاری نمایشگاه هنر تورنتو در بخش Verge که به تازگی طراحی شده، به نمایش گذاشته خواهد شد که به گالری های جدید و خلاق توجه ویژه ای دارد.

  • سالن انفرادی:

به برنامه منتخبی از هنرمندان نمایشگاه هنر تورنتو که در بخش جدید انفرادی این نمایشگاه برگزار می شود، بپیوندید؛ بخشی که هنرمندان با توجه به موضوعات مشترک درباره آثار خود بحث می کنند.

هر جلسه گفتگو به دو هنرمند یا بیشتر خواهد پرداخت و آثار آنها را که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود، در گفتگوهایی تحت نظر متخصصین هنر، مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد.

  • نسخه انتفاعی موزه هنرهای معاصر کانادا:

نمایشگاه هنر تورنتو و موزه هنرهای معاصر کانادا از سال ٢٠٠٩، در زمینه تعهد به ارائه نسخه انتفاعی توسط یک هنرمند کانادایی، مشارکت نموده اند. نسخه محدود آثار، هر سال منحصراً در نمایشگاه هنر تورنتو برای فروش درن دسترس قرار می گیرد، و شامل آثار هنرمندان نوظهور و برجسته می باشد. همه این ها از ابتکار عمل برنامه ریزی حمایتی فروش آثار در موزه هنرهای معاصر کانادا ناشی می شود.

تعهد موزه هنرهای معاصر تورنتوی کانادا، به نمایش گذاشتن آثار، پژوهش، جمع آوری و ترویج هنر نوآورانه توسط هنرمندان کانادایی و بین المللی است که آثار آنها به موضوعات چالشی مرتبط با عصر ما می پردازد. موزه هنرهای معاصر کانادا متعهد است تا برای هنرمندان نوظهوری که بدنبال تحقق بخشیدن به تعهدی خاص می باشند و هنرمندان برجسته ای که آثارشان متنفذ یا نوآورانه و پیشرو در نظر گرفته می شود، یک گردهمایی فراهم نماید.

رویدادها:

  • بررسی شب افتتاحیه:

افتتاحیه رسمی نمایشگاه هنر تورنتو، جشن انتفاعی مهم و منحصر به فردی برای گالری هنری آنتاریو به شمار می آید که طی ١٥ سال، درآمد آن ٥ میلیون دلار افزایش داشته است. منابع مالی که در این رویداد افزایش یافته، با بخشی از درآمد حاصله برای خرید آثار هنری در این رویداد، از برگزاری نمایشگاه و برنامه های آموزشی جذاب گالری هنری آنتاریو حمایت می کند. بخش قابل پیش بینی این رویدادی که حتماً باید در آن شرکت کنید، تامین آثار هنری گالری ها برای “ارتقا مجموعه دایمی گالری هنرهای معاصر آنتاریو” است.

  • مجموعه تورهای هنری:

به یکی از تورهای هنری نمایشگاه هنر تورنتو که توسط موزه داران در موسسات برجسته هنری کانادا برگزار می شود، بپیوندید.

شهر تورنتو:

تورنتو، پایتخت فرهنگی کانادا میزبان جامعه فرهنگی و هنری متنوع، پیشرفته و بین المللی است. این شهر با بیش از ١٢٥ گالری و موزه هنری عمومی و تجاری، مرکز مهمی برای تئاتر، هنرهای بصری و نمایشی به شمار می آید. تورنتو که به عنوان پیوندی میان تئاتر و فیلمسازی ایفای نقش می کند، به جایگاه خود بعد از نیویورک و لندن در رده سوم از نظر بزرگترین ارائه کننده تئاتر انگلیسی زبان جهان افتخار می کند و میزبان جشنواره بین المللی فیلم تورنتو، مهمترین و بزرگترین رویداد سالانه فیلم آمریکای شمالی محسوب می شود.

تورنتو، مقر بزرگترین موسسات جمع آوری آثار هنری و محیط های نمایشگاهی کانادا از جمله گالری مشهور هنر آنتاریو، موزه سلطنتی آنتاریو، موزه هنرهای معاصر کانادا، موزه منسوجات کانادا، موزه گاردینر و محیط تحسین شده بین المللی نمایشگاه هنر معاصر، گالری هنر معاصر تورنتو، محسوب می شود.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی هنر با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو و رسیدن به اهداف هنرهای معاصر و مدرن کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه هنر میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه هنر تورنتو علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه هنر دبی

نمایشگاه بین المللی هنر دبی (WAD) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1404/01/28   الی   1404/01/31

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت هنر

نمایشگاه بین المللی تصویربرداری و گرافیک (SGI) امارات متحده عربی دبی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1403/07/03   الی   1403/07/05

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت هنر

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هنر فولکلور روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی روسیه مسکو

1403/07/11   الی   1403/07/15

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ساعت و جواهرات, زیورآلات

نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا و جواهر مشهد ایران

نمایشگاه بین‌المللی مشهد

1403/09/28   الی   1403/10/01

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت هنر

نمایشگاه بین المللی هنر استانبول ترکیه (Tuyap Fair Center)

نمایشگاه بین المللی استانبول - مرکز نمایشگاهی تویاپ (Tuyap)

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

نمایشگاه بین المللی صنایع ،ابزار،ماشن آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی ساعت و جواهرات, زیورآلات

نمایشگاه بین المللی طلا،نقره،جواهر،ساعت وصنایع وابسته ایران تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

reserve

رزرو غرفه در  نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

رزرو غرفه

tour-ticket

تور بازدید از  نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

درخواست تور

booth

غرفه سازی در  نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو

غرفه سازی

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی تورنتو

آدرس :