نمایشگاه بین المللی صنعت چوبنمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگینمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان منزل ، چوب و ماشین آلات وابستهنمایشگاه بین المللی لوازم خانگی, مبلمان و طراحی داخلی

1398/06/28

شروع نمایشگاه

1399/07/01

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن از 28 الی 31 شهریور 1398 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن از 28 الی 31 شهریور 1398 در نمایشگاه بین المللی لندن انجام خواهد شد.

نمایشگاه طراحی صد در صد لندن (100% Design) رسماً بزرگترین و طولانی ترین رویداد فعال طراحی معاصر در انگلستان به شمار می آید که در مرکز نمایشگاهی المپیا گراند و المپیا وست شهر لندن برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن در کل دو طبقه این مرکز نمایشگاهی برگزار می شود و از نور طبیعی، فضاهای معماری مجلل، و ٥ بخش متمایز و مجزا: طراحی فضاهای داخلی، طراحی و ساخت آشپزخانه و حمام، محل کار و برندهای نوظهور، برخوردار است.

طرح برنده جایزه نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن با ٤ بخش کلیدی صنعتی مشخص می شود؛ فضاهای داخلی، محل کار، آشپزخانه و حمام، و طراحی و ساخت. نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن، معماران، طراحان داخلی، اهالی عرصه صنعت طراحی، متخصصین، خرده فروشان و توسعه دهندگان، و همینطور شرکت های چند ملیتی را که در پی تامین مستقیم منابع برای آخرین پروژه های خود هستند، جلب می نماید.

این رویداد، بهترین مکان برای حیرت زده شدن از جدیدترین و نوآورانه ترین طرح های استعدادهای مهیج و نوظهور عرصه طراحی به شمار می آید. نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن به عنوان مکان برجسته ملاقات های تجاری و طراحی شامل برنامه بی نظیر گفتگو با طراحان نمایشگاه طراحی صد در صد لندن؛ نمایش آثار هنری سه بعدی سفارشی؛ و نمایش برندهای به دقت مدیریت شده برجسته جهانی می باشد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن

چرا باید در نمایشگاه طراحی صد در صد لندن ٢٠١٩ شرکت کنید؟محل برگزاری نمایشگاه طراحی صد در صد لندن، رویداد مهم تجاری جشنواره طراحی لندن از مرکز نمایشگاهی Earls Court به نزدیکی مرکز نمایشگاهی المپیا تغییر مکان می دهد.

غرفه داران این نمایشگاه که به دقت انتخاب می شوند، تمرکز این نمایشگاه بر کیفیت طراحی، نوآوری و ارتباط با مقوله معماری و طراحی را نشان می دهد. حضور این شرکت ها و محصولات علاوه بر فهرست جامع بهترین شرکای تخصصی و رسانه ای این صنعت کمک می کند تا این نمایشگاه به مقصد اساسی و مهم عرصه طراحی تبدیل شود.

پروژه ها و آثار هنری سه بعدی:

هر سال نمایشگاه طراحی صد در صد لندن برای از میان برداشتن مرزهای در زمینه مفاهیم، روند و قابلیت های مواد سازنده آثار طراحی، ساخت مجموعه ای از آثار هنری سه بعدی در سراسر محوطه نمایشگاه را سفارش می دهد.

برای نمایشگاه طراحی صد در صد لندن ٢٠١٩، موضوع جدیدی اعلام شده است:

نمایشگاه طراحی صد در صد لندن برای سال ٢٠١٩، موضوع “تجربه” در طراحی را در نظر گرفته است. هویت دیداری و تجسمی امسال نمایشگاه طراحی صد در صد لندن با تاکید بر تجربه بازدید از این نمایشگاه، بر اهمیت شرکت در این نمایشگاه تجاری طراحی صحه می گذارد. تجربه های نمایشگاه طراحی صد در صد لندن از دخالت فیزیکی در نوآوری های آخرین محصولات تا ایجاد روابط و شبکه ارتباطی تجاری جدید با متخصصین عرصه طراحی را شامل می شود.

شرکت روکش چوب Mundy درصدد است تا در نمایشگاه طراحی صد در صد لندن ٢٠١٩، از مجموعه جدید خود رونمایی نماید:

شرکت روکش چوب Mundy، امسال رسماً از مجموعه روکش چوب رنگ شده خود که از ٤ گروه متمایز تشکیل می شود و هر یک از آنها بر یک تکنیک یا ویژگی تولید نوآورانه خاص مواد خام تمرکز دارد، رونمایی می کند.

شرکت روکش چوب Mundy تلاش دارد تا طراحان و سازندگان مبلمان برتر را با ارائه تنوع گسترده روکش چوب که با خدمات فوق العاده مشتری حمایت می شود، تحت تاثیر قرار دهد.

بخش های نمایشگاه طراحی صد در صد لندن ٢٠١٩:

فضاهای داخلی صد در صد:تمام لوازم مورد نیاز فضاهای داخلی، از مبلمان و روشنایی و نورپردازی تا پارچه و لوازم جانبی برای عرضه در بزرگترین محوطه نمایشگاه طراحی صد در صد لندن که همه مشتاقانه چشم انتظار آن هستند، آماده سازی می شود.

محل کار صد در صد:

این رویداد، تنها نمایشگاه طراحی محل کار اختصاصی در انگلستان به شمار می آید و دفاتر و شرکت های برجسته جهان را که در پی تمامی زمینه ها و ابعاد طراحی تجاری از جمله مبلمان، میز تحریر، نوآوری های الکترونیکی، پنل های صوتی، سیستم های ذخیره، نورپردازی و روشنایی و کف سازی محل کار هستند، جلب می نماید.

آشپزخانه و حمام صد در صد:

پاسخگویی به درخواست راهکارهای طراحی برتر آشپزخانه و حمام

بخش آشپزخانه و حمام صد در صد این نمایشگاه، نوآوری کیفی در تمام اجزا، مواد، تجهیزات و استفاده موثر از فضا را به نمایش می گذارد.

طراحی و ساخت صد در صد:

نمایشگاه اختصاصی تامین منابع برای پروژه های معماری و طراحی.

بخش طراحی و ساخت صد در صد به عنوان بزرگترین بخش نمایشگاه طراحی صد در صد لندن، مواد، تکنولوژی و اتوماسیون خانگی و همینطور یک نمایشگاه نورپردازی و روشنایی معماری مدیریت شده تحت عنوان: “اتاق تاریک” را به نمایش می گذارد.

برندهای نوظهور:

پربارترین مکان انگلستان برای استعدادهای طراحی که به تازگی مطرح شده اند

بخش برندهای نوظهور این نمایشگاه با ارائه ایده های نوآورانه، از همان سنت اصلی نمایشگاه طراحی صد در صد لندن پیروی می کند؛ یعنی معرفی و ارائه استعداد جدید.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن و رسیدن به اهداف طراحی فضاهای داخلی، محل کار، آشپزخانه و حمام، و طراحی و ساخت کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی طراحی صد در صد لندن

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه طراحی صد در صد =میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه طراحی صد در صد لندن علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی چوب, کاغذ و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی صنعت چوب و ماشین آلات دبی (WoodShow) امارات متحده عربی

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)

1404/01/25   الی   1404/01/27

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت چوب

نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (Lesdrevmash) روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/06/19   الی   1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه ساخت خانه های چوبی روسیه مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1349/10/11   الی   1349/10/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت چوب

نمایشگاه بین المللی تجهیزات تولید مبلمان و ماشین آلات نجاری گوانگژو چین (Interzum) مرکز نمایشگاهی کانتون

گوانگژو چین مرکز نمایشگاهی کانتون

1404/01/08   الی   1404/01/11

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی چوب, کاغذ و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و مبلمان (WMF) پکن چین مرکز نمایشگاهی پکن

نمایشگاه بین المللی پکن

1403/06/21   الی   1403/06/24

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان منزل ، چوب و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه بین المللی مبلمان ( PLFE ) لاهور پاکستان مرکز نمایشگاهی لاهور

نمایشگاه بین المللی لاهور (Expo Centre Lahore)

1403/04/24   الی   1403/04/26

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی چوب, کاغذ و صنایع وابسته

نمایشگاه چوب و مبلمان کراچی پاکستان مرکز نمایشگاهی کراچی

نمایشگاه بین المللی کراچی (karachi expo centre)

1403/09/08   الی   1403/09/10

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی لندن

آدرس :