نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگینمایشگاه بین المللی فرش دست بافنمایشگاه بین المللی فرش ماشینینمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی و بافندگینمایشگاه بین المللی نمایشگاه نساجی, منسوجات خانگی, پارچه

1399/01/01

شروع نمایشگاه

1400/01/02

پایان نمایشگاه

0   متر

فضای نمایشگاه

0   شرکت

تعداد شرکت کنندگان

نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین از 29 اسفند 1397 الی 2 فروردین 1398 در نمایشگاه بین المللی شانگهای انجام خواهد شد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین (ارائه محصول)

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان ، برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین از 29 اسفند 1397 الی 2 فروردین 1398 در نمایشگاه بین المللی شانگهای انجام خواهد شد.

نمایشگاه فرش و کفپوش چین (DOMOTEX Asia/CHINAFLOOR) مهمترین نمایشگاه تجاری فرش و کف پوش در آسیا و اقیانوسیه و دومین نمایشگاه بزرگ کفپوش در سراسر جهان است. هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین که شاخه ای از نمایشگاه DOMOTEX هانوفر محسوب می شود، ایجاد شبکه ای بین فروشندگان، تجارت و صنعت است. در نمایشگاه فرش و کفپوش چین نوآوری های ویژه در زمینه کف پوش ارائه خواهد شد.

محصولات کشور های غربی که به طور فزاینده ای در حال افزایش است و در بین کشورهای آسیایی محبوب می باشد به عنوان نماد پایه در نظر گرفته می شود. نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین ارتباط درون صنایع را با ارائه تحولات صنعت کفپوش در آسیا و فراتر از آن تسهیل می کند.

همچنین فرصت های تجاری متعددی را برای غرفه داران داخلی و خارجی برای به حداکثر رساندن نمایش برند و محصولات خود به ارمغان می آورد. نمایشگاه فرش و کفپوش چین محصولات صنعت کفپوش از جمله فرش و قالیچه، ماشین آلات کفپوش، کفپوش انعطاف پذیر، کفپوش صنعتی و تجاری، پارکت و لامینیت و فن و آوری تمیز کردن، تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد.

فرم تور بازدید از نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین

گروه بندی محصولات:

  • پارکت
  • کفپوش بامبو و چوب پنبه
  • فناوری کفپوش
  • فرش های ماشینی
  • فرش های دستباف
  • فناوری فرش
  • کفپوش انعطاف پذیر
  • کفپوش ورزشی
  • فرش پشم وکرک (WPC)
  • سنگ و سرامیک

چرا نمایشگاه فرش و کفپوش چین 2019 جایگاه مناسب برای شما است؟

  • این نمایشگاه فرصت دسترسی به جذاب ترین بازارهای امروز را برای شما فراهم می کند و جایگاهی با بالاترین تقاضا برای محصولات کفپوش در جهان محسوب می شود.
  • نمایشگاه فرش و کفپوش شانگهای فرصتی عالی برای دیدار با کل صنعت و نمایش آخرین نوآوری ها و ایده های شما به متخصصان همفکر به شمار می آید.
  • این نمایشگاه شما را در معرض رسانه های عالی صنعت از سراسر جهان که در مورد شما و محصولات شما صحبت خواهند کرد، قرار می دهد.

چرا باید در نمایشگاه domotex آسیا 2019 غرفه داشته باشیم؟

  • کشف بازار آسیایی و جهانی: نمایشگاه کفپوش چین با داشتن ٤٧.٠٠٠  بازدید کننده که ٢٥ درصد آن خارجی هستند، به عنوان بهترین جایگاه تجارت خارجی در آسیا محسوب می شود.
  • راه اندازی محصولات جدید: این نمایشگاه با گزارش زنده توسط صدها رسانه، کانال مطلوبی برای عرضه محصولات شرکت ها می باشد.
  • درک روند صنعت: نمایشگاه فرش شانگهای عمدتا به عنوان معیار صنعت در نظر گرفته می شود و روند بازار را به محض اینکه به وجود بیایند، گزارش می دهد.
  • تقویت موقعیت تجاری: با جذب تمرکز صنعت کفپوش جهانی، این رویداد بهترین انتخاب برای سازمان ها جهت نمایش قدرت خود و تحکیم موقعیت صنعتی آن ها است.
  • حفظ مشتریان کلیدی: نمایشگاه فرش چین نه تنها یک رویداد کفپوش بزرگ با حضور همه متخصصان صنعتی است، بلکه بهترین فرصت برای حفظ مشتریان قدیمی و یافتن مشتریان جدید نیز به شمار می آید.

مخاطبان نمایشگاه فرش شانگهای ٢٠١٨:

مخاطبان بازدید کننده نمایشگاه فرش و کفپوش چین همه متخصصان صنایع مربوطه از جمله (و نه محدود به): تصمیم گیرندگان ارشد، پیمانکاران، معماران و طراحان، توسعه دهندگان و صاحبان املاک، تولید کنندگان، فروشندگان تجاری، سازمان های دولتی، انجمن ها و موسسات کفپوش، رسانه های اصلی و بازرگانان واردکننده و صادر کننده هستند.

چرا باید از نمایشگاه فرش چین 2019 بازدید کنیم؟

  • جمع آوری و درک اطلاعات بازار- نمایشگاه کفپوش شانگهای به عنوان معیار صنعت، روند بازار را در اسرع وقت ارائه می دهد.
  • انعقاد معاملات جدید و جستجوی توزیع کنندگان و عوامل– در این نمایشگاه مارک های پیشرو کفپوش و محصولات با کیفیت جهانی به نمایش گذاشته می شود تا شما آن ها را انتخاب کنید. همچین به درک شخصی شما از قدرت شرکت ها  کمک می کند.
  • ارتباط با مشتریان کلیدی، تماس با تامین کنندگان و خرده فروشان- نمایشگاه دموتکس چین نه تنها یک رویداد کفپوش بزرگ است که همه متخصصان صنعتی را به خود جذب می کند، بلکه بهترین فرصت برای دیدار با شرکت های بالا و پایین دست، حفظ مشتریان قدیمی و یافتن مشتریان جدید است.
  • جستجوی محصولات، فن آوری و راهکارهای نوآورانه- نو آوری، مواد و طراحی+ کمپین، موتورهای نوآوری در صنعت کفپوش آسیا و اقیانوسیه هستند. در اینجا قادر به بازدید محصولات جدیدی که روند بازار کفپوش را هدایت می کنند، هستید.
  • حضور در رویدادهای همزمان – بیش از ٢٠  انجمن و رویداد همزمان، اعم از نرم افزار، جوایز، صنایع و نمایش محصولات برای طراحی، بهترین فرصت را برای به دست آوردن تخصص فناوری مناسب، راهنمای قوانین، روند طراحی و سایر اطلاعات تجاری دست اول در اختیارشما قرار می دهد.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین (ارائه محصول)

توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های گوناگون می تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش فرش و قالیچه، ماشین آلات کفپوش، کفپوش انعطاف پذیر، کفپوش صنعتی و تجاری، پارکت و لامینیت کمک می کند که در این راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های شما فراتر از انتظارتان می باشد.

فرم سفارش غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش چین

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه فرش و کفپوش میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه فرش و کفپوش چین علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد.

تقویم نمایشگاهی شانگهای

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته تهران ایران مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب

نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران

1403/03/09   الی   1403/03/12

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین المللی نساجی لاهور پاکستان مرکز نمایشگاهی لاهور

نمایشگاه بین المللی لاهور (Expo Centre Lahore)

1403/05/19   الی   1403/05/21

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین المللی نساجی، پارچه و الیاف روسیه مسکو (INTERFABRIC) مرکز نمایشگاهی مسکو

مرکز نمایشگاهی روسیه مسکو

1403/06/20   الی   1403/06/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تکنولوژی های ریسندگی، بافندگی، نخ و الیاف، منسوجات نبافته و لوازم جانبی (Technotextil) مسکو روسیه

نمایشگاه بین المللی مسکو

1403/06/13   الی   1403/06/15

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی فرانکفورت آلمان (Techtextil)

مرکز نمایشگاهی فرانکفورت

1404/02/03   الی   1404/02/06

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت ریسندگی و بافندگی

نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی فرانکفورت آلمان (Heimtextil) مرکز نمایشگاهی فرانکفورت

فرانکفورت آلمان مرکز نمایشگاهی فرانکفورت

1403/10/20   الی   1403/10/23

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی پوشاک, مد و لوازم جانبی

نمایشگاه بین المللی نساجی، پوشاک، نخ و پارچه ( STITCH & TEX ) ریاض عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

ریاض عربستان مرکز نمایشگاهی ریاض

1403/07/18   الی   1403/07/20

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

tkt

درخواست تور برای نمایشگاه

تور نمایشگاهی به همراه هیئت تجاری

درخواست تور

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی شانگهای

آدرس :