نمایشگاه بین المللی صنعت نفتنمایشگاه بین المللی نفت و گاز, صنایع پتروشیمی

1349/10/11

شروع نمایشگاه

1349/10/11

پایان نمایشگاه

0 متر

فضای نمایشگاه

0 شرکت

تعداد شرکت کنندگان

صنعت گاز از شهر آفتاب طلوع می کند

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت گاز اولین دوره از تاریخ 10 الی 13 شهریور 1397 در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب انجام می شود.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز اولین دوره (ارائه محصول)

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز اولین دوره

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران به عنوان یک رویداد طراز اول در شهریورماه سال جاری در این شهر نمایشگاهی خبر داد.

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز اولین دوره (ارائه محصول)

محمد رئوف قادری که در نشست مشترک با مسئولین برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران حوزه انرژی در طبقه 13 هتل اسپیناس حضور یافت، ضمن اشاره به پتانسیل صنعت نمایشگاهی کشور گفت: ما کشوری هستیم که خداوند منابع بسیاری برای پیشرفت در اختیار ما گذاشته است. منابعی همچون نفت و گاز که به طور طبیعی در این سرزمین وجود دارند، همچنین منابع عظیم انسانی و نخبگانی که به دلایل مختلف از کشور مهاجرت کرده اند که امیدواریم که شرایط حضور دوباره آن ها در کشور فراهم شود. متاسفانه یا خوشبختانه این منابع و به خصوص منابع اقتصادی راحت در اختیار ما قرار گرفته است، در این میان کشورهایی که به چنین منابعی دسترسی ندارند از نظر توسعه اقتصادی در جایگاه بهتری نسبت به ما قرار گرفته اند.

وی با توصیف هدف برگزاری نمایشگاه ها به منظور دستیابی به توسعه اقتصادی خاطر نشان کرد: صنعت نمایشگاه از جمله صنایعی است که کمتر از بقیه صنایع دچار خدشه  و آسیب از بحران هایی همچون تحریم می شود. چون صنعتی است که فعالان مختلف در عرصه اقتصادی را دور هم جمع می کند و آن ها را به هم نزدیک می کند و عموما از ترکش تحریم و تهدید تا حدودی در امان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های شهر آفتاب درباره به صرفه بودن حضور شرکت ها در نمایشگاه ها گفت: چنانچه بخواهید برای شرکت خود به دنبال شریک تجاری و یا تبادل فناوری باشید باید ساعت ها برنامه ریزی کنید و از سرمایه و زمان خود برای این امر هزینه کنید و در نهایت با یک یا چند شرکت بتوانید دیدار و مذاکره داشته باشید. اما حضور در نمایشگاه با کمترین هزینه این امکان را برای شما فراهم می آورد. نمایشگاه فعالان اقتصادی را دور هم جمع می کند و زمینه آشنایی، تعامل، داد و ستد، انتقال فناوری و همکاری صورت می گیرد.

این فعال اقتصادی نقش صنعت نمایشگاه را در اقتصاد کشورها پررنگ توصیف کرد و گفت: معمولا تحلیل گران اقتصادی معتقدند که نمایشگاه ها می توانند بیشتر از 10 درصد در توسعه اقتصادی کشور موثر باشند. امروزه برخی نمایشگاه های بزرگ در کشورهایی بسیار کوچک برگزار می شوند که برای آن ها میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کنند. این در حالی است که جایگاه صنعت نمایشگاه در اقتصاد کشور ما بسیار کم و حدود 1 درصد است. اکنون سوال این است که چرا این چنین است؟ شاید بتوان در پاسخ گفت که ما آن طور که باید و شاید زیرساخت های برگزاری نمایشگاه های بزرگ را فراهم نکرده ایم تا بتوانیم به درآمد نمایشگاه ها دست یابیم.

قادری در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه تنها محل عرضه مصارف صنعتی نیست، محل تبادلات فرهنگی و مناسبات گردشگری نیز هست. بنابراین درآمد نمایشگاه­ ها علاوه بر فعالیت های آن ها، شامل بخش های گردشگری نیز می شود. بنابراین بهتر است همواره در کنار نمایشگاههای ما نمایشگاه گردشگری برای آشنایی بازدیدکنندگان با مواهب تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور نیز برگزار شود. به این سبب که امروزه گردشگری را در حوزه های مختلفی از جمله تاریخی، فرهنگی،سلامت و غیره تعریف می کنند و چنانچه گردشگری های دیگری با عناوینی همچون نمایشگاهی مطرح شود،می تواند درآمدزا و تاثیرگذار باشد و این به دلیل تفاوت صنعت نمایشگاه به عنوان یک صنعت منحصر به فرد با دیگر صنایع است.

مدیرعامل شهر نمایشگاهی آفتاب با اشاره به دلایل انتقال نمایشگاه های تهران به این مجموعه گفت: سال ها برگزاری نمایشگاه ها در شهر تهران، آرامش و آسایش مردم را بهم زده بود و همین دلیل مسئولین امر را به فکر ساخت نمایشگاهی در خارج از شهر انداخت و این مجموعه حاصل شد.گاهی از دور بودن این نمایشگاه گله می شود، این در حالی است که به نسبت ماندن در ترافیک های شهری زمان کمتری برای رسیدن به شهر آفتاب سپری می شود. این مهم باید به دلایل امنیتی، زیست محیطی، رفاهی و … محقق شد  که پس از اختلافات 12 ساله اکنون با پیش شرط های همچون انجام فازهای بعدی تا رسیدن به سطح یک خاورمیانه در شهر نمایشگاهی و تاسیس مرکز همایش های بین المللی، مورد موافقت دولت و شهرداری قرار گرفته است.

قادری خاطر نشان کرد: اگر ما بخواهیم در عرصه مسائل صنعتی در سطح بین الملل حضور پیدا کنیم و در حد استانداردهای جهانی ظاهر شویم و بتوانیم فناوری را انتقال دهیم و از تجربه و تخصص دیگران نیز استفاده کنیم، نیازمند جایگاهی در این صنعت هستیم که بتواند در سطح بین المللی و یا حداقل در سطح خاورمیانه حرف اول را بزند. ایران کشور بزرگی است؛ دارنده رتبه های برتر منابع نفتی و گازی در جهان، شاهراه جاده ابریشم، کریدور صنعتی شمال به جنوب و مسائلی از این دست که ایران را به پتانسیل های خاص برای پیشرفت مجهز ساخته است.

وی افزود: شهر آفتاب هنوز به ظرفیت اصلی خود نرسیده است و آنچه در توسعه آن  برنامه ریزی شده است شامل ساخت 15 سالن نمایشگاهی با مساحت 150 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی، سالن همایش های بین المللی، سه هتل 5 ستاره، مراکز تجاری جهانی و غیره می باشد.

مدیرعامل مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان این که در کشور های دیگر، شهرهای نمایشگاهی جزو مناطق ویژه اقتصادی نیز هست، تصریح کرد: تهران به دلیل تمرکز صنایع مختلف، اکنون به یک منطقه ویژه اقتصادی در نزدیکی خود نیاز دارد. در گذشته منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ساخته شد اما به دلیل بُعد مسافت اهداف مورد انتظار آن محقق نشد و به  منطقه ویژه صنعتی تبدیل شد. این در حالی است که همچنان به یک منطقه ویژه اقتصادی صرفا تجاری، نمایشگاهی و گردشگری در نزدیکی تهران احتیاج داریم و این پتانسیل اکنون در شهر آفتاب موجود است و برگزاری نمایشگاه هایی همچون نخستین نمایشگاه بین المللی گاز در این مجموعه قدمی بسیار مهم برای انتقال نمایشگاه های تهران به این شهر و رسیدن به اهداف توسعه صنعت نمایشگاهی در کشور خواهد بود.

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز اولین دوره

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد.

موفقیت در نمایشگاه بین المللی صنعت گاز شهرآفتاب علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد.

تقویم نمایشگاه شهرآفتاب

برچسب ها:
نمایشگاه های مرتبط در این حوزه
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران - ایران

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ایران مرکز نمایشگاهی سئول

نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز نمایشگاهی سئول

1403/02/19   الی   1403/02/22

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی اربیل عراق (OGExpo)

مرکز نمایشگاهی اربیل

1403/09/26   الی   1403/09/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی (CIPPE) پکن چین مرکز نمایشگاهی پکن

نمایشگاه بین المللی پکن

1404/01/06   الی   1404/01/08

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز روسیه مسکو مرکز نمایشگاهی مسکو

نمایشگاه بین المللی مسکو

1404/01/25   الی   1404/01/28

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز دمشق سوریه (SOG) مرکز نمایشگاهی دمشق

دمشق سوریه مرکز نمایشگاهی دمشق

1403/12/11   الی   1403/12/14

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز (CASPIAN OIL & GAS) آذربایجان باکو

نمایشگاه بین المللی باکو آذربایجان - (baku expo center)

1403/03/15   الی   1403/03/17

مشاهده جزئیات

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اهواز ایران

نمایشگاه بین المللی اهواز

1403/10/24   الی   1403/10/27

مشاهده جزئیات

booth

غرفه سازی در نمایشگاه

دارای ISO 9001 و ISO 10002

غرفه سازی

reserve

رزرو غرفه در نمایشگاه

در اسرع وقت

رزرو غرفه

محل برگزاری نمایشگاه

  • نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

آدرس :

مدت زمان نمایشگاه به پایان رسیده است.

رزرو غرفه

سفارش غرفه سازی

ثبت نام

گفتگوی آنلاین